پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226237
حقوق‌هاي نجومي سبب بدبيني به همه مديران اجرايي شده است
تاریخ انتشار : 1395/06/16 18:31:18
نمایش : 1022
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حقوق‌هاي نجومي سبب بدبيني مردم به همه مديران اجرايي شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، قاسم سليماني پيش از ظهر امروز در نشست شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاه‌هاي اجرايي اظهار داشت: پرداخت حقوق‌هاي نجومي ناشي از يک‌سري مصوبات و زماني براي شرکت‌هاي غيردولتي و برخي از شرکت‌هاي دولتي بوده است.

وي افزود: کساني‌که درباره حقوق‌هاي نجومي صحبت مي‌کنند درباره دکل‌هاي نفتي که ناپديد شدند نيز نظر بدهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم ايجاد زمينه آموزش‌هاي خاص به کارشناسان حقوقي دستگاه‌هاي اجرايي بيان کرد: استفاده از کارشناسان مجرب، مشاوران قوي و وکلاي خوب سبب افزايش هماهنگي بين دستگاه‌ها مي‌شود.

سليماني بيان کرد: اختلافات بين دستگاه‌هاي اجرايي ابتدا بايد به استانداري ارجاع و در صورت حل نشدن مشکل به حوزه حقوقي رئيس جمهور ارجاع شود.

وي با بيان اينکه واحدهاي حقوقي در سطح استان بايد تقويت شوند گفت: کارشناسان مجرب و متخصص با اخذ آموزش‌هاي لازم در اين حوزه فعاليت کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به مشکلات حقوقي دستگاه‌هاي اجرايي خاطرنشان کرد: در صورتيکه حق با افراد شخصي و حقوقي است مشکل به صورت مسالمت‌آميز برطرف و حق به طرف مقابل داده شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html